zaterdag 31 december 2016

Over achterkanten en pinterest

Bloggen is naast een verhaaltje ook een foto. Mooie plaatjes, want het beeldscherm is niet zo aaibaar als de lapjes. Ik kan me uren bezig houden met het wippen van de ene blog naar de andere. En dat terwijl er een minder leuk quiltklusje beneden ligt te wachten.


De achterkant van de recht-zo-die-gaat-manier van de siggiequilt moet vast gezet worden. Nog een paar blogjes dan...
Van Ineke wipte ik de vorige keer naar Conny en viel mijn oog op een speldenkussenruil voor in de vakantie. (De inschrijving is ondertussen al gesloten).
Leuk! Maar wat zal ik gaan maken?
Per ongeluk klik ik op pinterest en wat is dat gevaarlijk! Nu ben ik nog meer tijd kwijt en pin ik de ene speldenkussen na de andere.
Ik zie dat Ineke ook druk is met pincushion-ideeën aan het verzamelen. Zoveel leuks....
Snel maar naar beneden, eerst de achterkant af.

Fijne jaarwisseling!


9 opmerkingen:

  1. Haha, hier gaat het net zo. Er staat zoveel leuks op Pinterest. Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier precies hetzelfde hoor.
    Een mooi, liefdevol en creatief 2017 gewenst.
    Groetjes Marja
    🎆🎇❇✨

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn we zonder Pinterest en Blogs van anderen? Geniet er lekker van, doe ik ook. Fijne jaarwisseling. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Saskia! Begrijp ik dat je ook meedoet met de speldenkussenruil? Ik doe voor de 2e keer mee. Goede jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2017.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pinterest, bloggen, facebook, ik heb me voorgenomen in het nieuwe jaar niet zoveel het www te bezoeken, maar ja, weet nu al dat het een beste kluif is. zoveel leuke ideeën.
    Fijne jaarwisseling , geluk, gezondheid en liefdevol 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar ;-)!
    Een gezond, liefdevol en creatief 2017!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, dat wordt wat met dat speldenkussentje, ik hoop dat je een keus kunt maken. Soms is er gewoon teveel moois om uit te kiezen...Ik wens je een goed, gezond en creatief nieuw jaar toe! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.