zaterdag 10 december 2016

Niet veel te melden en wat herstelwerkzaamheden

Terwijl de klas in gereedheid is gebracht voor de toetsen die gaan meewegen voor de keuze naar het voortgezet onderwijs, ben ik druk bezig met het bestuderen van alle leerlingen dossiers. Toetsen lijkt leuk, maar nog leuker is het als de stof daadwerkelijk behandeld is..


Dit jaar is het wederom een groep met veel gaten. Op verschillende gebieden veel achterstand door ... ach ... laat ik het maar bij een quilt-praatje houden.

Veel heb ik dus niet gedaan deze week. Alleen het jaarlijkse rozen-herstelklusje stond op het programma:


Door de koude dagen, wordt er veel gevraagd van dit dekentje en dan laten de roosjes op elk hoekpuntje van deze siggiequilt hier en daar los. En als je eenmaal bezig bent, lijken er steeds meer roosjes iets steviger vast te mogen.
Hij ligt nu op het oudste puberzoonbed. Zijn eigen voor mama gemaakte siggie zit er ook tussen.
Die roosjes komen extra goed vast te zitten.

3 opmerkingen:

  1. Echt een gebruikers-quilt! Daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is zo'n toets niet vreselijk spannend voor de kinderen? Voor jou ook, denk ik zo maar, vooral door die gaten .....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.