woensdag 3 juni 2015

De draad weer opgepakt

De draad is weer opgepakt. Alles wat van textiel is is gewassen of heeft een weekje in de vriezer gelogeerd. En het eerste wat nu echt gedaan moet worden is het versturen van de siggies.
Ik ontving er twee afgelopen maand.


Riek Hendriks stuurde me onverwachts dit hartje en uit Duitsland ontving ik een gezellige oranje.


De naaimachine komt daarom zo op tafel. En misschien later op de dag het quiltframe.
Of.... och het zijn nu nog 'slechts' zes projecten en twee op papier. Keuze genoeg.

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor je dat de 'monsters' wegblijven!
    Lekker hoor dat je weer verder kunt met van alles:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben wel benieuwd welk plaagdier je zo bezig hield!
    Zes projecten is niet veel hoor. Het is ook zo leuk allemaal!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je die naarlingen hebt bedwongen! Ik moest van de week nog aan je denken. Lekker toch dat je nu weer met jouw hobby verder kan gaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.