maandag 2 februari 2015

Ik lees...

Ik lees en sla op. Want er zijn zoveel mooie projecten om te maken. Vandaag ga ik eens bloghoppen en genieten. Genieten jullie mee?


Ik geniet van wiskundige patronen zoals mijn eigen lensquilt maar ook van de vierkanten van Janien.
Of de vele hexagonvarianten, zoals in het snoepblikje van Wilma, de bloementuin van Manuela of de Passion van Grit.

En ik geniet van de vele Dear Janes, en de lieve kleurtjes van de Stonefields, prinsen en prinsessenkleden en ik kan het bijna niet laten het beeldscherm te aaien bij het mooie appliceerwerk van velen zoals bij Jane.

Oh, zoveel te zien en zoveel te willen en zoveel.... Zoveel af te maken, tante Sas! Dus kom op. Van de computer vandaan en aan hert werk.

7 opmerkingen:

  1. Wordt jij ook zo hyper van al die mooie dingen die je ziet op de vele blogs, nou ik wel hihi.
    Je hexagonnen quilt vind ik echt helemaal super , ben erg benieuwd hoe je hem gaat doorquilten.
    GroetjesRia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten dat er veel moois langs komt, veel te weinig tijd om alles ooit te kunnen maken wat in de planning zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your header looks great.
    I'm very pleases that you like my blog.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is altijd leuk om ideetjes bij elkaar op te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zo leuk en leerzaam dat blog hoppen.
    Spijtig hé dat er zo weer een uur is verstreken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt helemaal gelijk er zijn zoveel mooie dingen te zien maar bij het werk van Jane nou dan zijn de aaa's en ooo's hier niet van de lucht. Mijn mond valt dan open. Ik hoop niet dat ik andere quiltsters iets tekort doe met die uitspraak.
    Vraagje Is het werk af gekomen? haha.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat doe ik soms ook, bloghoppen. Je komt op blogs waar je nog nooit eerder bent geweestt. Heel leuk. Fijn dat je ook iets op mijn blog kan vinden wat je aanspreekt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.