donderdag 4 december 2014

Ruilen

Van de lapjesruil van november kreeg ik 10 mooie reproductielapjes van Alie. Tijd om ze te gaan gebruiken.


Deze lapjes bewaar ik om die andere ruil te verwerken: siggies. Deze keer kreeg ik er een van Manuela uit Duitsland.


Met een rand van reproductiestoffen moet er strakjes (=ooit) een deken tevoorschijn komen die er ongeveer zo uit komt te zien:


Het is af en toe extra passen en meten omdat de siggies en vooral het witte hart niet altijd even groot zijn. Een aantal liggen al sinds 2009 te wachten op verwerking, dus het is hoog tijd om er een paar alvast aan elkaar te zetten.


Na lang wikken en wegen en schikken en weer opnieuw leggen, ga ik ze gewoon op volgorde van binnenkomst aan elkaar maken. Een tussendoorklusje, want het ruilen van siggies staat even op een laag pitje. Maar mocht je nog niet geruild hebben en dat wel willen, stuur me gerust een mailtje, want dan maak ik er tijd voor vrij.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit hoor. Al die siggy s op een rij. Zal op den duur een mooie deken worden dat denk ik zeker. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gepuzzel maakt wel een hele mooie deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om ze op deze manier aan elkaar te zetten.
    En je hebt er maar kleine stukjes voor nodig... Wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.