woensdag 10 december 2014

En de tijd tikt door...

Met deze zandlopertjes leek het wel of de tijd stil stond. Pfff, ik heb geloof ik wel drie keer zo lang over een randje gedaan dan anders.


Het randje ervoor was ook bewerkelijk, maar die ging toch sneller. Misschien lijkt het maar zo. Tijd kan zo relatief zijn.
En natuurlijk moet ik ook weer wennen aan de hele randen in plaats van halve stukjes boven en onder mijn tekst. Het blijft een leuk project voor een jaar. Maar het vervolg laat ik voorbij gaan. 2015 is immers gebombardeerd (door mezelf) tot een 'afmaakjaar' en laat ik nu niet al in 2014 mijn goede voornemens verbreken.

4 opmerkingen:

  1. Haha, goede voornemens mag je heus wel breken hoor. Vooral op creatief gebied gebeurt er momenteel zoveel dat de verleiding( in ieder geval voor mij) groot is. Ik ga weer/ toch meedoen met de Crocher Along. Heerlijk, een nieuw project starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een afmaakjaar... Dat was ook mijn voornemen voor dit jaar. Nou, er is idd het een en ander afgekomen, maar daarnaast toch ook wat nieuwe dingen gemaakt hoor. Mag toch wel?
    Je randjes-loper wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tijd tikt zeker door, veel sneller dan mij lief is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede voornemens ach altijd goed om die te hebben maar soms mag je daar ook mee smokkelen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.