maandag 3 november 2014

Een spitse toren van een prinses - LS7

Op mijn 'verjaardagsbee' werd niet alleen veel chocolade gesnoept, en thee gedronken, maar ook een paar steekjes gezet. Een puntje aan de zijkant deze keer.



Toen ik las in mijn oude prismawoordenboek dat Steeple 'torenspits' betekende heb ik snel de foto gedraaid.
In dit blokje heb ik drie verschillende technieken gebruikt. Theezakjespapier voor de driehoekjes, plakvlies voor het appliceren. Het grote puntei omgekeerd en de twee kleine meloentjes erop.
Het puntje leek moeilijker dan het was.

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk, dat het dan zo mooi wordt en reuze meevalt om te maken met al die verschillenden technieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Al die technieken door elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blokje.
    En wat leuk een verjaardagsbee.
    Leuke geschenkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blokje.
    En wat leuk een verjaardagsbee.
    Leuke geschenkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi om met al die blokjes een hele quilt te maken. Zo kun je uitzoeken wat je op dat moment het leukste vind.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi blok/punt en wat een leuk idee een verjaardagsbee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.