woensdag 12 november 2014

Boter, kaas en eieren - C4

Volgens het boekje een blokje voor de gevorderde. Ik heb de foto en de beschrijving wel vier keer bestudeerd, maar het is en blijft een bewerkelijk blokje.


De losse onderdelen gingen nog wel, maar bij het uiteindelijke in elkaar zetten paste het toch niet zo heel lekker. Dit is het uiteindelijk geworden.


Dat had vast en zeker gemakkelijker gekund. En nu ik het typ, weet ik dat ik de volgende keer ook de naadtoeslag moet tekenen. Dan zal het vast beter gaan.

8 opmerkingen:

  1. Ik heb dat blokje toen ook los moeten halen... ;-)
    Maar het is wel overwinning als het inelkaar zit, toch ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch een prachtig gezicht nu het in elkaar zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dein Block ist schön geworden. Du nähst alles mit der Hand? Klasse.
    Your Block is beautiful. You are not sewing with machine?
    Great.
    Greetings
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het resultaat mag er wezen hoor je blokje ziet er toppie uit hoor.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er toch mooi uit? Ik vond dat zo'n grappig blokje om in elkaar te zetten. Er kwam geen eind aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, deze lastpost herinner ik me nog goed. Ik heb er een ieniemienie paperpiecing van gemaakt. Lastig, maar wel gelukt..... Nou ja, deze leukerd heb je maar weer, op naar het volgende blokje!

    Sintmaarten hier: maar 5 kinderen (3 groepjes), helaas ging de rest naar de winkels hoorde ik vanmorgen in mijn klas, dus nu heb ik een hoop snoep over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er inderdaad uit als hogere wiskunde. Het resultaat mag er zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik moet em nog....:)
    Maar bij jou is het alvast weer gelukt, knap gedaan.....groetjessss, Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.