zondag 5 oktober 2014

Zit het nu weer scheef?

Ligt de stof nu scheef of ben ik mezelf wéér aan het vertellen?
Terwijl de foto op mijn telefoon doorgeseind wordt naar de computer begin ik te twijfelen. Zelfs een ezel....


Mmmm, maar in mijn naam zit wel de "ia", van diezelfde ezel. Toch maar even de echte lap erbij pakken....

Ja hoor, het is bij het vorige randje verkeerd gegaan aan de bovenkant. Vier hokjes in plaats van drie. Dat wordt achteruit borduren. Of zal ik het laten zitten? Daar ga ik even een nachtje over slapen.

10 opmerkingen:

  1. Ich finde es nicht schlimm mit dem Rand. Im ganzen wird es später nicht mehr zu sehen sein.
    Ich mag Deine Stickerei.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen nachtje over slapen en ook niet van wakker liggen: gewoon doorgaan, Sas!
    Ziet er mooi uit en het valt straks als het klaar is, in het geheel niet meer op.
    Om het in Kerstruil-termen te zeggen: K = Kruisjes van Sas
    E = Erg mooi
    R = Randjes
    S = Scheef, maar dat is...
    T = Totaal geen probleem!
    Fijne zondag en zet 'm op.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Effe balen, ik ken het gevoel van wel/niet, maar het is handwerk en ieder stuk moet iets "unieks" hebben toch :) (of zitten er al "unieke" stukjes in....) Fijne zondag, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen, maar als je het uithaalt toch nog even heel goed kijken. Voor mij lijkt het op de foto alsof er al 3 rijtjes niet goed zijn. Maar dat kan ook aan de foto liggen. Ik duim voor je dat dit het geval is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik moest even goed turen, dus je ziet hem niet snel en zeker niet als je het niet weet ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vervelend als je ziet dat het niet goed is. Maar als je er zelf geen probleem mee hebt zou ik gewoon doorgaan want het is jou randjesrol.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben het helemaal met Marga eens. Het is jouw rol hoor, met hele speciale eigenschappen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, als het mijn lap was, haalde ik het uit. Maar ik snap dat je daar geen zin in hebt. Dus lekker laten zitten dan. Succes met de volgende rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak het je eigen door het bij de volgende rand weer gelijk te trekken en daar vier blokjes te doen en de andere kant drie. Dat maakt die van jouw weer speciale. Bij mij zitten de randjes op een rare manier gedraaid of andere kant op. Maakt mij niks uit, het is mijn randjeslap. Ben benieuwd wat je gaat doen.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.