zaterdag 11 oktober 2014

Een serieus verzoek

Quilten voor Serious Request. Hoe leuk is dat?
Deze winter staat het glazen huis in Haarlem en de Sampler verzon een leuke actie, waar ik graag mijn medewerking aan verleen.

Met vele quiltmutsen gaan we een blokje te maken, waar een quilt van gemaakt wordt. In de winkel zijn lootjes te koop voor €2,50 om deze quilt(s) te winnen. En alles gaat in de glazen pot, voor het glazen huis.
Ja, quilts in meervoud, want binnen een mum van tijd waren de eerste blokken om te maken al uitverkocht.

Ik heb nog de tijd tot 19 november om mijn blok te maken. Het is er een van de Bridal Sampler.


Wiebertjes, driehoekjes en een vierkantje. Dat moet gaan lukken.
Mijn berichtje op FB leverde al twee 'sponsors' op. Ik vind de actie nu al gelukt.

6 opmerkingen:

  1. Top,vorig stond het glazenhuis in Leeuwarden.Daar werden gehaakte dekens geveild.Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi idee, brengt vast en zeker een mooi bedragje op
    Fijne Zondag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie heel veel succes toe en als het net zo'n fijne en geslaagde week wordt als hier in Enschede kan iedereen tevreden zijn. Het gevoel van saamhorigheid toen hier in de stad en de sfeer was geweldig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die actie is zeker gelukt!! Jij hebt ook niet zo'n makkelijke hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.