donderdag 23 oktober 2014

Driehoekje per week

Randje per week, driehoekje per week, blokje per week. Mooie voornemens, maar het lukt me toch niet om de projecten netjes per week af te werken. De hexjes gaan deze week wel hard. ik heb alweer een driehoekje afgekregen.


Het is de laatste lichte aan de korte rand. Ik zal de grote lap even tevoorschijn halen. Ik heb hem niet helemaal uitgevouwen deze keer.


Nog twee donkere driehoeken en dan is het 'randje van de week' ook gelukt. (Haha, maar we vertellen er niet bij welke week hoor. Het moet wel leuk blijven!)

8 opmerkingen:

  1. Saskia,ik vind het zo knap dat jij al zover bent met alles.Je quilt word prachtig.
    Genier er van,straks is hij af

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk nog maar twee donkere te gaan, hij wordt wel erg mooi hoor, en ach wat maakt het uit in welke week, die weken vliegen toch voorbij en je moet er maar net eentje vangen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige quilt Saskia ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat mooie quilt wordt dit toch en een erg mooi nieuw driehoekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, of liever MOOI, blijft die hexjesquilt in ieder geval. Wat een project toch joh. Volgens mij heb je toch wel aardig wat energie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hoeft niet altijd alles tegelijk af te maken. Projecten mogen ook af en toe rusten. De quilt wordt schitterend.

    Groetjes,
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er geweldig mooi uit, leuk om altijd te "zoeken"naar bekende lapjes!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, dat is bijzonder mooi, volhouden maar !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.