zaterdag 27 september 2014

Oefening baart kunst

Oefening baart kunst, of was dit misschien een gewoon gemakkelijk randje?


Voor zover ik nu kan zien, zonder fouten. Jippie-mij!

Ik kan niet wachten tot ik weer hele volle randjes kan maken. Dan komt namelijk het 'op verzoek'-randje erbij.
De mannen hier thuis willen er namelijk een mannelijk randje erbij: Space-invaders! Ik moet ze nog op ruitjespapier uittekenen. En voor wie geen idee heeft wie of wat het zijn (ik dus...) een plaatje van het internet geplukt:


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee dat 'de mannen' ook een inbreng mogen hebben. succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee: een randje met space invaders. Goed idee dus van de mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n verzoek randje :0))
    Herkenbaar dat 'de mannen' meedenken...
    maarre een verzoekrandje is wel heel bijzonder ; 0)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja die mannen van jou. Wat een gedoe toch en wat een extra werk. Of vind je het leuk? dan moet je het gewoon doen.
    Ik ben wel heel benieuwd want het ziet er grappig uit.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippie-jij! Maar ook: jippie-je mannen met een mannelijk randje. Wist niet dat die bestaan, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je een hihi mannelijk randje gaat maken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.