vrijdag 28 februari 2014

Bretellen in meervoud

De kracht van de sociale media is groot. Zo kreeg ik een PBtje op FB (persoonlijk berichtje op facebook) of ik nog iets deed met de bretelclipjes voor de nuevengeensondevoedingslangzakjesproject van Carina.
Nu had ik al een paar zakjes gemaakt, maar een paar extra kunnen geen kwaad dacht ik. Totdat ik vorige week een klein tasje in mijn handen gestopt kreeg:


Ruim 80 clips! Dat wordt nog even doorstikken, Tante Sas!. (Gelukkig hept Tante Zus ook mee hoor!) Tenminste....dan moet niet je machine gekke steken willen gaan maken:


Een spannend spanningsprobleempje, dat niet 1-2-3 opgelost werd. Het dak ging er niet af, maar de kap wel. Stoom, stoom (uit mijn oren, niet uit de machine) dit schiet niets op natuurlijk. Grrrrrr.


Maar na een paar knoopjes in draadjes verwijderd te hebben, konden de eerste jongenstasjes afgehecht worden. Stoere zakjes moesten het worden, want puberdochter vind mijn keuze vaak errug stom of ouderwets.


En laat ik in mijn opruimwoede nog een charmpakje Tildastoffen vinden! Dan komt er nog een meisjesketting achteraan:


De eerste zakjes zijn af. Nu eerst weer even andere projecten.

7 opmerkingen:

  1. Jij ook al problemen met de naaimachine.
    De mijne is gisteren overleden, dus ook al maak ik alles met de hand, toch maar een nieuwe kopen voor af en toe.
    Fijn dat die van jou het weer doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super die zakjes.
    Succes met de machine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stoom komt bijna van mijn laptop af, haha. Hoeveel zakjes heb je nou gemaakt? Ik denk dat ze voorlopig wel heel goed vooruit kunnen met al die enige zakjes overal vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bleh...balen is het als je machientje raar doet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vreselijk als je machine niet doet wat jij wil.....gelukkig heb je het op kunnen lossen! Leuke zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vervelend als je net met zo iets belangrijks bezig bent en dat dan je machine je in de steek laat. leuke zakjes heb je gemaakt daar zullen ze vast heel blij mee zijn
    groetjes

    bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat is even boffen, dat je die klemmetjes hebt gekregen. Ik ben ook bezig met de zakjes, ik heb nog 11 klemmetjes liggen, dan stop ik er ook weer even mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.