zondag 12 januari 2014

Restverwerking en meer

Restverwerking, creatief of zuinigheid? Er zijn zoveel ongebruikte lapjes na zes blokken Reiko Kato dat ik ze wel moest gebruiken voor de achtergrond. Samen met een lapje dat ik kreeg voor mijn verjaardag moet het er dan zo ongeveer uit komen te zien.

Ongeveer want ik ben nog niet eens klaar met het laatste blok. De foto is op de kop genomen, vandaar het vreemde pespectief.
Verder heb ik me gekwijt aan het randje-per-week-project en kom ik tot de conclusie dat ik niet altijd tot twee kan tellen. Een lif van de quilt borduurpolitie zal dan ook opmerken dat er in het rechte randje een slordige fout zit, maar wie me beter kent, weet dat ik een hele grote hekel heb aan uithalen, dus ik laat het zo zitten.


Ja, nu even zitten... Na drie winkels geprobeert te hebben is het me gelukt om het blad te kunnen kopen waar al over geblogd werd: De kerstquilt. En hoewel het geen kerst meer is, leg ik al het naaldwerk nu even aan de kant en ga ik lekker lezen!
Tot snel.


11 opmerkingen:

  1. Prettige dag, en dat foutje.....ik zie het niet (maar ben ook niet van de borduurpolitie ;-)
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie 'm ook niet en we bootsen toch de oude schoollapjes na? Daar zaten aardig wat foutjes in. Je kleuren vind ik heel mooi en ik borduur op hetzelfde linnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Borduurpolitie komt er hier niet in hoor. Veel leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combinatie die lapjes! en geniet van het lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig hoeven we ons niets aan te trekken van borduur/quilt politie. Als we er zelf blij en tevreden mee zijn is het goed. Geniet van je bookazine en van de verdere randjes.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je al lekker ver met blok 6, Saskia. En wat een oplossing voor de achtergrond, ik heb het pakket gekocht, hoewel het duur is, maar dit is ook een goede oplossing. Ik ben benieuwd of je de Sunbonnets die er op 'horen' er ook op gaat maken, dat is ook nog een hele klus. Ik hoop, dat het lapje dat ik je stuurde, een ruitje, al aangekomen is, dat kun je mooi voor de achtergrond gebruiken.
    En foutjes zie je meestal alleen zelf, en dan nog!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je kerstquilt boek.
    Had het ook gekregen, en nu lees ik meer boeken van haar, zijn mooi om te lezen. Sinds kort heb ik een e-reader,

    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had ik een heel verhaal ingetypt, wil Blogger het niet plaatsen! :-(
    Nog maar eens proberen dan.
    Ik zie geen fout in je borduurwerk hoor, en het hoeft ook niet perfect te zijn hè :-)
    De kerstquilt was een uitgave van Libelle van verleden maand, er ligt alweer een nieuwe in de winkel, en dan gaan de oude terug.
    Vandaar dat je het niet meer kon vinden. Leuk boek trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Halo Saskia,
    Die "borduur-Politie" sturen we gewoon de laan uit, haha. Handwerk is handwerk. Veel succes met je hexies.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je bij mij was. Ga je volgen .. je hebt een leuk blog. De octagon .. een WIM metje voor mij maar niet dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb je het boek al uit Saskia? Je Reiko schiet nu wel lekker op. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.