maandag 6 januari 2014

Over borduren

Het RPW (Randje per week)-project is begonnen. Samen met ruim 500 andere fanatiekelingen wordt er het komende jaar geborduurd. Zaterdag zijn de eerste patroontjes vrijgegeven, maar daar kan ik nog niets concreets van laten zien. Wel ben ik met mijn eigen-wijze middenstukje verder gegaan.


Maar ook het andere borduurwerkje van het octablomalfabet is weer gegroeid. De letters D zijn nu ook af. Nog één letter en dan zijn er andere achthoeken aan de beurt met Engels patchwork en applicaties.


Nee, borduren is leuk, maar ik laat het fröbelen met lapjes zeker niet naast me liggen het komende jaar.

12 opmerkingen:

  1. Mooi de Octablom letters. Doe je dat met de hand?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja dat is waar ook, daar was je ook mee bezig en die vond ik zo ontzettend mooi!!!!!
    Misschien zou ik die……….
    ja maar…..
    Oh Sas toch, wat breng je mij toch in de verleiding.
    Sterkte op school maar weer
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, jij doet ook mee met de randjes! Je bent niet de enige, lees ik, 500 dames. Wel hartstikke leuk. Ook wat je nu laat zien is leuk hoor. En je hebt zitten tellen aan je hexjes. Tjonge, dat is ook nog een hele klus.
    Wat leuk dat je Wietske heb bezocht! Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met al die leuke dingen waar je mee aan de slag wilt in 2014.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn de octablomletters mooi. Ik ga van de week beginnen met randje. Ik heb op dit moment linnen en ben er acher gekomen dat m'n ogen dat niet meer aankunnen. Ga waarschijnlijk verder op aida. Veel succes met alle leuke projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk toch om met meer dan één handwerkje tegelijk bezig te zijn. Mooi lettertype gebruik je bij jouw tekst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lettertype is uit te printen via:
      http://www.stitchpoint.com/ned/tool/alfa/_alfabet_generator.php

      ik koos voor lettertype Madrid.

      Verwijderen
  7. wat leuk dat je bij Wietske was, wat een werk hebben ze verzet, he?! Leuk dat je ook aan de randjes gaat, ik ben benieuwd naar je tekst!! Is je hoofdpijn opgelost? Hope so.....
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je me bent gaan volgen...en ik heb onze dikke kater dus ook bij jou neergezet :) Jij bent dus nog niet bezig met het randje...ik wil bijblijven...zodat het geen ufo wordt, maar of me dit gaat lukken weet ik niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er is te veel leuks hè, leuk dat je de randjes ook mee gaat borduren. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je ook mee doet inderdaad, leuk werk laat je zien.

    groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.