donderdag 26 september 2013

post-card swap (2)

Met het thema herfst kan ik ook best uit de voeten. Nou ja in mijn hoofd dan, want of het ook uit de vingers komt is altijd maar afwachten.
Ik heb het over mijn briefkaarten-ruil-van-stof. Bij de herfst denk ik aan veel bladeren, late najaarszon, pompoenen en spinnen. Niet dat ik die laatste nu zo fantastich vind, maar ik vind ze wel elke morgen bijna in mijn haar als ik de poort uit fiets.

Geel wordt dus de basis voor mijn kaart.


Een paar strookjes aan elkaar, een plaatje via T-shirt transfer...het begin is gemaakt. Maar voor de finishing touch moest ik nog even naar de winkel.


 
Nee, het einde laat ik (nog) niet zien. Dat zou niet leuk zijn voor mijn ruilmaatje.

5 opmerkingen:

  1. De kleuren zijn in ieder geval al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herfstkleuren die je gebruikt zijn in ieder geval al heel leuk, veel plezier met het afmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gloedvol uit; dat belooft al wat....
    Wat is het toch leuk om te zien, wat er aan de verschillende creatieve breinen en handige handjes ontspruit.

    En ik fiets hier 's morgens ook hele spinnenkolonies uit hun web. Eer ik de poort uit ben, heb ik al het nodige veegwerk van toet en pruik achter de rug.
    Vandaag weinig spinnenweb, wel veel schitterende herfstzon.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met de swap.
    Fijn weekend.
    marga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.