vrijdag 6 september 2013

Feest

Ja, het is toch een feestje als je op de Algemene tentoonstelling van het Quiltersgilde mag hangen?
Om in de trein met een wildvreemd iemand aan de praat te raken en weer allerlei nieuwe termen en tips te horen.
--medium om stof te fixeren en dan vervolgens foto's te kunnen afdrukken / textiel waarop je direct kunt printen --  Een hele nieuwe werled gaat voor mij open. Nu nog vinden in de winkel...

Maar ik dwaal af: Mijn stenenquilt hangt:


Mooie dingen gezien en mooie mensen ontmoet. En dufferik als ik ben ook mensen gezien ('beroemde bloggers') die ik dan niet durf aan te spreken...

Het was ook feest omdat ik net voordat ik vertok een pakje ontving: Taart!


Het was de prijs van de give-away van Merel van Birdblocks. Maar na een paar tellen dralen, durfde ik toch op Merel af te stappen. Ja ik weet het, mensen bijten echt niet, maar daar ben ik nu eenmaal een tuttebel in.

Nogmaals Merel: bedankt!

6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg!!! Ik zeg, gewoon doen, niemand bijt enne taart ziet er heerlijk uit!

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dat je quilt er zo mooi mag hangen! En die heerlijke taart; is je gegund hoor!!
    Ik snap wel wat je bedoelt.....heb ik ook wel eens, maar toch: gewoon doen!! Ieder mens is belangrijk!
    Fijn weekend!
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor dat je nu echt "hangt" in de kerk!
    Die quilt daarnaast (links) is ook heel apart, net 3-D.
    Nu zeker bij je quilt gaan staan en horen wat de mensen er van zeggen :-)
    "Beroemde" bloggers.... die zijn toch niet meer of minder dan "gewone" bloggers?
    Maar goed dat je het toch gedurfd heb.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je quilt er hangt. Ik was niet dat we beroemde bloggers hadden, hoogstens beruchte ;)
    Ik ga zondag je quilt bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jouw quilt op de tentoonstelling en met de taart, heerlijk allebei!
    Ik durf ook niet zomaar iemand aan te spreken, zelfs als ik haar herken als blogger, ben wel blij als ikzelf aangesproken wordt, vreemd toch die schroom...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat je quilt daar hant. Kan je best trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.