zondag 18 augustus 2013

Viel best mee.

Een van de kinders is in het rek geklommen. Op het voorbeeld hoort hij heel stoer met losse handen te staan, maar dat is achteraf toch wel gevaarlijk.

Ha,ha, wat verzin ik er toch weer op los. Het is gewoon verkeerd om gegaan, maar las ik niet ergens dat quilten eigenlijk gewoon sjoemelen is?

 
 
Morgen is de zomervakantie voor de basisscholen voorbij en zullen deze stoffen poppen even moeten wachten. Tante Sas is dan weer de hele week juf Saskia. Achter me wordt gegniffeld. Want nu ook DD naar de middelbare gaat, ben ik de eerste die mag beginnen. De voortgezet is volgende week pas aan de beurt.
 
Vakantie of niet, geniet van de week die komen gaat.

9 opmerkingen:

  1. Ook voor jou sterkte maar weer. En och er komen weer gauw genoet mooie rustige momentjes
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol, ook hier ben ik morgen de eerste die weer aan de gang mag, toch ook weer lekker toch? Het wordt in iedergeval genieten. Wat wordt je blok prachtig! En sjoemelen mag, heel klein beetje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je lekker opgeschoten en ja met losse handjes is heel gevaarlijk op een klimrek, denk dat jij als juf daar alles van weet
    ik wens je een fijne werkweek want na de vakantie beginnen is altijd weer even wennen denk ik
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Quilten is gewoon sjoemelen????
    Oeps, laat mijn lesgever het maar niet horen :-)
    Maar af en toe mag het best hoor, maar volgens mij verander je soms gewoon wat toch? En dat is juist leuk.
    Arme jij, maandag weer naar school. Maar ook wel weer leuk om de kinderen weer te zien.
    Vast een nieuwe groep, spannend.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Quilten is sjoemelen je hebt helemaal gelijk ... ik heb nog nooit een quilt kunnen (willen) maken zónder sjoemelen. Veel plezier met je eerste werkdag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. genieten dat doen we ook al valt op dit moment de regen uit de lucht ook dat kan heerlijk zijn maar moet niet te lang duren.
    Groeten
    MArga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met het allereerste begin, het is altijd een behoorlijke klus als de scholen weer beginnen, vind het toch maar knap van de juffen en meesters dat alles weer soepeltjes verloopt.
    Fijne (laatste vrije) dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt toch ook leuker als het iets anders is. Succes met je eerste schooldag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes morgen met je eerste dag weer met de kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.