zondag 11 augustus 2013

De linkerbloemenrand

De linkerbloemenrand mag aan de grote lap. In het gras is het geheel niet zo heel duidelijk.


Maar voor mezelf geeft het wel een idee hoe groot de lap nu ongeveer gaat worden. Boven en onder een bloemenrand. De vier driehoeken opvullen en dan links en rechts een bloemenrand. Dan nog een border van lichte en donkere driehoeken.
Officieel zou de quilt 16000 hexagonnen hebben. Aan deze lap zitten nu 5950 kleine lapjes.
Er zijn er deze vakantie veel bijgekomen. Dit tempo ga ik niet volhouden hoor. Uit mijn kast boven klinkt namelijk al af en toe gemopper....Een starwarsquilt wil zeker geen UFOquilt worden!

8 opmerkingen:

  1. Wat een bloemen pracht maar word je nog niet gek van al die hexies hahahahah maar hij word wel heelllllllllll erg mooi

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi Saskia. Blijft ze zeshoekig of maak je er een vierkant van?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er mooi uit zo met die bloemenrand. Ik kan me wel voorstellen dat je zoon in spanning wacht op zijn Star Wars quilt.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem fantastisch mooi worden groetjes jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das wird schön mit dem Blümchenrand. Du hast noch sehr viel Arbeit vor Dir, aber Du schaffst es.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt die prachtig, ik ben zo benieuwd hoe hij verder wordt. Klinkt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 16000 hexen ik dacht dat ik er veel moest maken voor mijn nieuwe projekt maar dat is niks vergeleken met het aantal van jou.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begrijp dat die hoeken ook opgevuld gaan worden met hexjes?
    Nog heel veel dus.
    Maar afwisseling is leuk, dus haal die andere maar te voorschijn, anders ligt hij daar zo zielig in de ufo-mand.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.