woensdag 5 juni 2013

Eventjes snel.

Eventjes snel een kort berichtje. Want eigen lijk moet ik verder met de rapporten. Ik heb het op het moment razend druk op mijn werk. Een aantal collega's zijn uitgevallen en ik moet nu twee dagen een bewerkelijke groep overnemen. Tja, dan blijft mijn 'gewone' werk liggen voor 's avonds en kan ik niet verder met het leuke werk.

Wel uit het plastic, maar nog niet open geweest...

Er moeten rapporten gemaakt worden, handelingsplannen geevalueerd, nieuw jaarrooster en formatieplan, sollicitatiecommissie, afscheid van vertekkende collega's geregeld, hoogste punt van de nieuwbouw vieren, bouwvergadeingen bijwonen (wel weer eens wat anders dan een teamvergadering), schoolreisje.....en dat allemaal in nog geen vijf weken!
Nu werkt mijn hand ook niet echt mee:


Tip: Houdt je hoofd bij het verkeer (en niet bij het werk) en probeer niet als je dan toch door rood rijdt met de fiets een auto te doorboren. Ik weet nu uit ervaring: dat gaat je niet lukken en je hebt weken later nog last van je pols.

Helemaal niets gedaan dan? Okee, een paar bloemetjes. Maar dat is het dan ook echt. Het schoolwerk roept weer, de bloemetjes moeten nog maar even wachten.

8 opmerkingen:

  1. Ai wat een hoop zaken vragen je aandacht. En dan nog een zere pols, dan kun je toch ook niet echt uit de voeten (nou ja handen) he?
    Sterkte en er komt een tijd..... straks..... over een paar weekjes..... even doorzetten en kiezen op elkaar
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps dat is niet de bedoeling van te druk hebben. Maar je ziet het een ongelukje zit in een klein hoekje.
    Heel veel sterkte. Over een paar weekjes heb je vakantie en kan je tot rust komen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee dat gaat niet lukken, een auto doorboren. Vervelend hoor. Sterkte met je hand/pols. Dit soort dingen duren altijd lang.
    Succes met alle drukke werkzaamheden op je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei ook hier al die drukte, heel herkenbaar verhaal dus, behalve dat van die auto en jouw fiets, beterschap en sterkte met alle drukte...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte joh met alle werk en drukte. Laat het bloggen maar even zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je mijn blog wilt volgen. Succes met je pols, ik weet er alles van met mijn gebroken arm.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verzorg je pols maar goed, want zoiets kan chronisch worden ... Noge even en het is vakantie, dus volhouden !!!! Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verzorg je pols maar goed, want zoiets kan chronisch worden ... Noge even en het is vakantie, dus volhouden !!!! Knuf

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.