zaterdag 22 juni 2013

Bloglovin' ?

Ik ben niet zo heel erg technisch, maar als je opeens niemand meer kunt volgen of geen berichtjes meer kunt lezen is het bloggen opeens een stuk minder leuk.
Heeft het te maken met google-reader? Gebruik ik dat dan? Weet ik toch niet? Ik ben van de plug-and-play-methode.
Voor de zekerheid toch maar bloglovin'geprobeerd en nu moet ik iets plakken.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5355023/?claim=fhvtu3vjmfr">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ik snap er nog niet veel van, maar heb wel een extra button op de blog. Nu nog de vertaalknop weer aan de praat krijgen.

4 opmerkingen:

  1. je kan je al aanmelden als volger als ik op de button druk kan ik volgen

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook geen idee of mijn leeslijstje degeen is die afgeschaft wordt. Maar Bloglovin werkt heel makkelijk
    dus daar heb ik voor de zekerheid alles maar naar toe getransporteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook helemaal geen verstand van. Gedaan wat iedereen ging doen (loop lekker mee hahaha). Me aangemeld bij blogloving heb niet dat botton knopje als jij. Maar krijg tegenwoordig iedere dag op mijn mail een berichtje van allemaal blogs die ook bij blogloving zitten. Hoop dus dat ik in de toekomst gewoon kan blijven bloggen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.