dinsdag 28 mei 2013

Vissertjes

De twee vissertjes zijn af.
Ik maak de komende weken niet zoveel steekjes. Met een fulltime baan is het aan het eind van het schooljaar gewoon erg druk.
Nog 6/7 weekjes en dan hoop ik zelf ook aan het water te zitten...


Of we vakantieplannen hebben?
Engeland klimt naar bovenaan het lijstje, maar alleen als de temperatuur ook mee omhoog gaat.
Zo niet,  gaan we naar buienradar staren en daar waar het ongeveer tussen de 25 en 27 graden is gaan we naar toe met de tenten. Warmer hoeft niet. Ik ga namelijk op 'uit' als het warmer wordt dan 30.

Oja, en er moet wel water in de buurt (loopafstand) zijn, en GEEN douches met muntjes. Maken jullie ook al vakantieplannen?

4 opmerkingen:

  1. Nee, niet echt. Vakantie is voor mij heel simpel: niet op je werk aanwezig zijn en je eigen tijd kunnen indelen. Gelukkig denkt mijn man er ook zo oven. De vissers zien er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vissertjes zijn schatjes net als die hexagons Sas. En op vakantie gaan we nog niet....hier worden dan klussen aan het huis gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.