maandag 13 mei 2013

Siggy

Het heeft een tijdje stil gelegen, maar deze week kreeg ik een mailtje van Els of ik een siggy wilde ruilen.
Natuurlijk wil ik dat. Els borduurde een theepotje in het midden.
Eerlijk gezegd moest ik wel even de atlas induiken om te zien waar Nieuwe Tonge ligt.


Alle siggys worden nog in een doos bewaard. Ik heb wel al een idee in mijn hoofd voor een nieuwe siggyquilt, maar aan meer dan drie projecten tegelijk werken moest ik maar niet doen.

Het plan is nu: - afmaken lensquilt / - verder met de hexagonnen / - appliceren van de mystery quilt.
Daarna staat er op het lijstje: UFO CWDQ (achterkant stof kopen en eindelijk dubbelen)

En nieuwe projecten:.....Oeps die lijst is zo lang....Die lijst typ ik niet eens. Elke keer zie je weer nieuwe en mooie projecten. (Om maar te zwijgen van de boekenlijst met mooie platen!)

3 opmerkingen:

  1. De lijst met nieuwe projecten is bij mij ook al zo lang. En er lijkt steeds iets bij te komen. Zo blijven we in ieder geval lekker bezig.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die siggy. Ik heb er ook eentje van haar.
    Heel herkenbaar hoor, zo'n lijst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaren geleden spaarde ik ook siggies en heb er een siggieboek van gemaakt met "bladzijden" met aan elke kant 4 siggies.....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.