dinsdag 2 april 2013

Uitzoeken van stofjes

Wat is deze mysteriequilt toch een feetsje om aan te werken. Of ik al een poppetje af heb? Nee joh, ik zit nog in het aai en sorteerstadium!

Alle lapjes heb ik op kleinere stapeltjes gelegd, zodat de lapjes nu eerlijk verdeeld zijn. Die kinderen zouden anders toch maar ruzie krijgen, nietwaar?
Wat ik wel heb gedaan, maar dat is niet zo goed op een foto te zien is het patroon overnemen op de achtergrond.


De halve lapjes zijn nog restjes van het vorige deel. Zonde om niet eerst op te gebruiken. ( En voor de trouwe lezers: nee, ik heb nog geen officiele appliceernaald.)

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk, wat een rijk gevoel die mooie kleine lapjes. Er zit ook meer dan genoeg in he? Ik gebruik al een paar voor mijn eerste deel, dus ik meng het hier en daar.
    Ben benieuwd, je bent een leuk voorbeeld voor mij hoe het gaat worden.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om op de verschillende blogs te zien dat iedereen van een zelfde patroon toch iets heel persoonlijks weet te maken.
    Ben benieuwd hoe het hele quilt eruit komt te zien.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lapjes uitzoeken het meest leuke werk waar ook de meeste tijd in gaan zitten. En soms heel soms vind ik het ook nog moeilijk om er de schaar in te zetten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat aan mooie lapjes ligt daar. Ik begrijp dat je er geen genoeg van kan krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even een vraagje, wat is een officiele appliceernaald??

    Nooit van gehoord,be natuurlijk maar een beginneling!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lapjes heb je. Echte Reiko's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat sorteren en uitzoeken van de stofjes is al leuk werk, laat staan de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dit patroon al op meerdere blogs gezien, gaat heel mooi worden. Het uitzoeken van de lapjes is al een feest, dan wordt de rest helemaal een party!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lijkt me een feestje om alles uit te zoeken!! Zonde om de schaar erin te zetten.........haha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.