woensdag 3 april 2013

To blog or not to blog

Het nadeel van het bloggen is dat er minder tijd over blijft om te patchen of te hexen.

Ha, nu ik dit schrijf komt de uitdrukking "Ik kan niet heksen/hexen" in een heel ander daglicht te staan. Het toetsenbord is vandaag een bloemenstal geworden. Mijn chocoladeresultaat tot nu toe. Op het beelscherm zie je nog een klein stukje kerstquilt. Mijn allereerste quilt begonnen in 1991. Het werd een UFO en uiteindelijk afgemaakt in 2007. Toen was ik echt besmet en niet meer van het quiltvirus afgekomen!

 
En in 2013 kwam daar het blogvirus bij...

9 opmerkingen:

  1. Tja en wat is nou het leukste? Het bloggen of het quilten? Ach laten we maar geen keuzes maken,
    maar gewoon " first things first" toch?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig dat jij er nu over blogt..... Ik heb ervaren dat na 2 weken zonder (eigen) laptops en Mac je echt we onthand bent, maar meer tijd voor creativiteit, dat dan weer wel! Van de andere kant is het zo leuk om "digitaal" te reizen en mensen over de hele wereld te "ontmoeten" dat ik er toch nog maar even mee door ga....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. herkenbaar!! Ik dub al jaren, stoppen met bloggen of doorgaan??!!
    maar al die inspiratie, he en die leuke contacten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 'besmetting' het enige nadeel is dat er zoveel tijd in gaat zitten, voor de rest kun je je er wel prettig bij voelen. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blommetjes. Ja bloggen kost veel tijd, maar het is ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar Saskia, ik zit momenteel ook meer blogjes te lezen dan dat ik zelf aan het patchen of quilten ben....Je schiet desondanks wel op met je chocoladebloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje afwisseling is net aardig, maar met lapjes in de weer is toch het leukste!
    Zijn dit de kleine hexjes voor je 'openlucht museum' quilt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja. Voor de driehoekenborder komt een rand net 93 bloemetjes.

      Verwijderen
  8. Bloggen kost inderdaad wel veel tijd. Nou ja, niet het bloggen zelf, maar het 'beantwoorden' van alle reacties door andere blogs te bezoeken.Maar het is ook wel weer erg leuk, al die contacten. Je hexjes zijn mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.