woensdag 10 april 2013

Het kwartje is gevallen

Na drie keer uithalen en vijf keer grommen is het me gelukt.


Hier is nog niets aan de hand. Het middenstuk is vrij recht, of liever gezegd een beetje scheef.
En ook het spelden aan de rand levert geen problemen op.


Maar dan. grrrrrr.
Dat venijnige zwarte driehoekje precies op de diagonaal. Het lukt me niet om deze precies in het midden uit te laten komen, zonder steken op de voorkant te zien. Op de foto is het niet te zien, maar het stukje laat ik nog even open. Morgen verder priegelen en dan zit de eerste kwart in elkaar.

11 opmerkingen:

  1. Lastig he? maar het komt goed hoor!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het knap dat je het voor elkaar krijgt. Ik ben er ook mee bezig, maar het schiet voor geen meter op. En toch zal het mij lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even aan de kant liggen en later weer oppakken, dan gaat het je zeker lukken.
    Het ziet er mooi uit zo op de foto en er mag best wel een foutje in zitten toch.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff, het lijkt me ook een hele klus hoor. Maar ik weet zeker dat het helemaal gaat goedkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De aanhouder wint, misschien kun je dat lastige stukje even met de hand vastzetten....succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las dat pas ergens, als het niet lukt, gewoon even wegleggen. Kop koffie drinken of iets anders doen, en dan weer oppakken. Hoop dat je succes hebt, het ziet er op de foto al wel toppie uit.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, das ist fantastisch.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blijft een wonderlijke quilt hè.
    Dus mag je best een beetje prutsen en grommen want het resultaat is straks weer verbluffend. Groetjes
    en sterkte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ook geen makkelijke quilt. Maar het lukt je vast wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lijkt me dat lastig!!
    Knap van je, hoor!
    En morgen......gaat alles beter....
    ;))
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.