maandag 15 april 2013

Drie kleine kleutertjes

Ze zaten niet op een hek, maar op de schommel.
Deze keer lukte het me niet helemaal. Het hoedje zit raar en ook over de voeten ben ik niet helemaal tevreden. Ik denk dat ik te snel het meisje af wilde hebben. misschien moet ik het even wegleggen, want mezelf kennende....afraffelen geeft niet het beste resultaat.


En ik zie nu ook dat het schommeltouw aan de onderkant niet doorloopt. Nu heb ik daarvoor zaterdag nieuw draad gekocht, dus dat ga ik nog even fixen.

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze schattig!!! Leuk om bij vele deze kinders te zien,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn wel erg leuk die kleine figuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat worden jouw kindertjes leuk. En ja, afraffelen werkt bij mij ook niet. Gewoon later er weer met een frisse blik naar kijken. Dan weet je weer hoe je het wel wil. Mijn La Passion hexen gaan nog steeds. Alleen niet meer in zo'n hoog tempo.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die 3 kleutertjes schattig hoor. Lijkt me echt wel gepriegel, maar ook heel leuk werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn toch wel erg lief geworden hoor!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met dat touw heb ik ook zitten worstelen maar verder zien de dames er heel lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.