maandag 11 maart 2013

Een mooie strijkijzer?

Hoi mam,
Wow, dit is echt een gaaf stofje. Echt awesome. Dat rood is echt de goede kleur.
Je bent best al ver, mam. En het lukt ook heel goed.
Die groene zijn net echte bamboestelen. Het komt allemaal uit Japan toch?
Mooi hoor. Ook een mooie strijkijzer.

Ho stop....mooie strijkijzer?????
Eh mam, ik bedoelde eignlijk mag ik iets lekkers en wil jij dan ook iets?

Haha, was ik er toch bijna ingetrapt. Een mooie strijkijzer...
Vandaag weer een stukje lensquilt. Verrassend hoe goed scheef je moet zitten bij deze stukjes.

Maar de machine mag weer aan de kant. De lastige stukken blijf ik toch met de hand doen.

8 opmerkingen:

  1. De lensquilt. Ik vind het zo knap dat het bij jou zo snel gaat. Ik begin eind van deze maand aan een workshop van de lens. Ik ben er helemaal verliefd op, maar het lukt mij niet om hem zelf in elkaar te krijgen. Hoe dan ook, de lens zal eens hier aan de muur hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap, heel erg knap!!!
    Overigens nog bedankt voor je suggestie van de kraaltjes en de knoopjes bij de sue bonnet poppetjes. Ik denk er ook over. Ben overigens weer opnieuw begonnen....... was niet tevreden. Maar is een handwerkster wel eens tevreden?????
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor en dat vind je zoon ook vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al weer een moeilijk stukje af. Je gaat best wel snel. Toch leuk geprobeerd van je zoon.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb ik ook gedaan, de lastige stukjes met de hand..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je had hem toch nog op tijd door. Ik vind het ook knap hoor, je schiet toch lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, echt een pracht van een kind!! ;)
    Maar het wordt echt een pracht!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met het quilten, het zal schitterend worden
    en moet glimlachen om je verhaal
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.