zaterdag 9 februari 2013

Vierduizend min 3

Wow. Er zijn alweer nieuwe volgers toegevoegd aan deze blog. Ik voel me vereerd. Het is leuk om jullie reacties elke dag te lezen.

En hoewel er veel tijd gaat zitten in het bloggen, groeit de hexagonnenquilt. Ik ben weer een rondje verder. De donkerroze rand zit er omheen. 3997 hexagonnetjes van 1/2 inch.



Het wordt steeds lastiger om de lap op de foto te krijgen. Het valt me op wat een rand wel niet kan doen. Op de beginnerscursus Quilten werd het wel verteld dat een bies je quilt een heel ander karakter kan geven en ik zie nu dat dat zeker waar is.

 

7 opmerkingen:

  1. Nog 3 en je hebt al een kwart van de quilt af. Dat randje maakt inderdaad een heel verschil.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sieht Klssse aus.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your work looks very interesting. I'm curious how it goes. There is a lot of work with the small hexagons.
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is truly amazing what such a small narrow margin for action.

    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, wat zitten er al veel in! Hij wordt steeds mooier. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakt mooie dingen hoor. Wat een werk, en wat een mooie kleuren.
    Ik zal je bij mijn favorieten zetten.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.