woensdag 6 februari 2013

Bloemetjes

Geen hexagonquilt is compleet zonder bloemetjes en ook in mijn 16000-quilt komt een bloemenrand.
Als ik goed naar de foto in het boek kijk, zijn het allemaal verschillende. Dat wordt een uitdaging!
Ik wil ze allemaal in bruine tinten hebben met een blauw hartje. De bruine tinten komen ook allemaal terug in het middenstuk en de rand.

Dit zijn de eerste vijf.


Even tellen op de foto...93 bloemtjes zijn er nodig. Zou het lukken om elke dag één bloemetje te maken?

9 opmerkingen:

  1. Ik bewonder je doorzettingsvermogen hoor! En ook jij bent (net als ik lekker) bezig met leuke quilts in wording!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schöne Hexagonblumen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste bloemen zien er goed uit. Nog 87 te gaan. Maar ik zou me niet vastpinen op 1 per dag.
    Soms maakt je er meer en soms een dag niets. Daar is niks mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das sind schöne Blümchen.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke bloemen. En zo ontstaat er zomaar een nieuw project... "elke dag een bloemetje". Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, gelukt dus!!!! Nu kom ik zo op je blog!!!
    Enne, mocht je nog lapjes nodig hebben dan moet je het even zeggen: quilting is sharing!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie hexjesblommen. Soms maak je er meer, soms minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bloemetjes ! ! !
    Het gaat je vast lukken om elke dag een bloemetje te maken.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een project toch Saskia! Maar ik denk dat jij het wel afkrijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.