maandag 7 januari 2013

verrassing

Vandaag zijn twee lieve mensen met elkaar getrouwd en mocht ik aanwezig zijn tijdens de kerkelijke inzegening. De trouwtekst was spreuken 3 vers 1 t/m 6:

Mijn zoon, vergeet mijn lessen niet,
houd in je hart mijn richtlijnen vast.
Ze vermeerderen de dagen van je leven,
geven je vele jaren van geluk.
Mogen liefde en trouw je nooit verlaten,
wind ze om je hals,
schrijf ze in je hart.
God en de mensen zullen je genegen zijn
en je zult waardering ondervinden.
Vertrouw op de HEER met heel je hart,
steun niet op eigen inzicht.
Denk aan hem bij alles wat je doet,
dan baant hij voor jou de weg.
 
Een nieuw quiltidee is geboren. ;-)
 
De verrassing was groot toen ik het bruidspaar ging feliciteren. De moeder van de bruidegom bleek een deelneemster te zijn van de quiltcursus van afgelopen jaar. Ik mocht met haar en haar vriendin telkens terug rijden. De wereld is klein.
 
De quilt die ik toen leerde maken, heb ik aan mijn moeder gegeven voor haar 65e verjaardag:
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.