woensdag 23 januari 2013

16.000 - 3781 = 12219

De eerste roze rand van de 16.000 zit eraan. De stand is nu 3781 hexagonnetjes. Vandaag ga ik donkerroze snijden. Het wordt net zo'n rand als bij blauw. Licht-donker-licht. Dan weer terug naar bruin. Nog 5 keer rond in totaal en dan mogen de bloemetjes er omheen en worden de hoeken van de zeshoek opgevuld totdat het een rechthoek is.

 
 
Ik ben nu precies een jaar bezig. Gisteren vroeg ik me af waaarom ik toch voor zo'n groot patroon heb gekozen, maar volgens DH gaat hij heel mooi worden op ons bed strakjes.


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik ben ook met een groot hexagonproject bezig. En zoals jij, net met bloggen begonnen.
    Alleen iedere dag een bericht, ga ik niet redden.

    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal geweldig! Je DH heeft helemaal gelijk hoor! Wat een enorm werk en leuk dat je hem laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschön!!!
    Wie groß sind die Hexagons?

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.